Soittajan vahva tunnistaminen apteekeille

Apteekin pitää usein tunnistaa asiakas luotettavasti, kun tämä asioi apteekissa. Perinteinen puhelin on usein kuluttajien eniten suosima yhteydenottotapa ja tunnistamisvaatimus pätee myös puhekanavassa.
Esimerkkejä tilanteista joissa soittaja pitää tunnistaa luotettavasti:
- Asiakkaan lääkemääräyksiä katsotaan puhelun aikana Reseptikeskuksesta.
- Reseptin uusimispyynnön vastaanottaminen.
- Etämyynti. Edellyttää ilmoituksen tekemistä Fimealle.
Tunnistaja™-palvelumme avulla tunnistat soittajan käyttämällä vahvaa sähköistä tunnistamista, eli pankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Tunnistaja™ ei edellytä asiakkaalta sovelluksen asentamista ennen apteekkiin soittamista. Apteekki pystyy tunnistamaan asiakkaan kesken puhelun, eli päätöstä tunnistamisesta ei tarvitse tehdä etukäteen.
Apteekki voi myös tunnistaa soittajan turvasanan avulla, jos sähköinen tunnistaminen on asiakkaalle vaikeaa. Saat meiltä halutessasi turvasanaprosessin mallipohjan ilmaiseksi.
Myynnin yhteystiedot
Paavo Toivanen
Sales Director
paavo@carecode.fi
Puh +358 40 533 7820